zaterdag 20 juli 2013

Make over met elegante Smokey eyes!



Afgelopen week heb ik een heel zachte een natuurlijke make over met producten van Beauty Uk op het model Pleun gemaakt.

Deze keer wil ik ook de mooieGebakken oogschaduw trio no.2 Earth  van het merk Beauty Uk weer gebruiken met een meer aangezette en elegante smokey eyes.

Mijn model vandaag is la bella Caroline! ze is zangeres en actrice. Caroline heeft een prachtige stem en zingt graag, de jazz muziek is haar grote inspiratie. Ze is de eerste celebrity die ik opmaak en stijl. Redenen genoeg om deze gezonde spanning te voelen!



DeGebakken oogschaduw trio no.2 Earth    is gemaakt uit minerale poeders die worden verfijnd tot drie mooie glinsterende tinten. Voor de oog make up gebruik ik voornamelijk de donkerste tint van dit mooie trio oogschaduw palet. En dit is de donkerste kleur in het midden van het doosje, de donker bruin kleur.




In eerste instantie kleur ik het hele bewegende ooglid vanaf de wimperrand tot aan de arcadeboog, met een bruin kleur potlood. Daarna breng ik over het potlood meerdere lagen donkerbruin oogschaduw aan. Dit doe ik op een deppende manier, hierdoor heeft het poeder de tijd om aan het vette potlood te hechten. De oogschaduw wordt intenser maar glans ook mooier. Daarna vervaag ik met een kwastje de buitenste rand kleur iets naar boven uit. Voor een extra accent heb ik een donkerbruine eyeliner en een viertal losse nep wimpers aangezet.


Dit zijn een paar foto’s van de beautyshoot die wij de dag van de make-over hebben gemaakt. 



De ster van vandaag Caroline heeft een eigen website, facebook pagina en youtube channel, ben je benieuwd over haar muziek talent en activiteiten, kijk even naar onderstaande links. Haar band heet trouwens “"Who is Oliver".





Visagie & Fotoshoot: Rocio Zeegers

Meer foto's kijken van deze fotoshoot? ga naar :

Geen opmerkingen:

Een reactie posten